מנוע בעירה פנימית אשר אינו פועל בתצורת בוכנות עולות ויורדות סטנדרטיות. במנועים מסוג זה חלל הבעירה הינו בצורת אפיטרוכואיד ובתוכה נע רוטור משולש אשר כל אחת מדפנותיו מתפקדת כבוכנה. בעקבות צורת תא הבעירה וצורת הרוטור נוצרים שלושה חללי בעירה נפרדים, מעין שלושה צילינדרים (בהקבלה למנוע סטנדרטי). בתאוריה, מנועים רוטוריים משתווים ביעילותם למנועי שתי פעימות ויעילים פי שניים ממנועי ארבע פעימות. בפועל, מנועים רוטוריים נמצאים בשימוש גם כיום במספר מצומצם מאוד של דגמי רכבים ואופנועים והם נדירים מאוד.