כינוי לתופעה בה במהלך פנייה, בעקבות אובדן אחיזה בחלק האחורי של הרכב, אחורי הרכב "מנסים" לעקוף את קדמת הרכב. לרוב, תופעה זו מאפיינת כלי רכב בעלי הנעה אחורית, בהם ניתן לאבד אחיזה בחלק האחורי של הרכב בקלות יתרה במידה והרכב אינו מכויל להתנהגות דינמית ניטרלית. עם זאת, גם רכבי הנעה קדמית עשויים לחוות היגוי יתר במקרים של העברות משקל קיצוניות, תנאי כביש לא אופטימליים וכו'. רכבים הנוטים להיגוי יתר נחשבים כרכבים "שובבים" בקרב קהילת חובבי הרכב.