טבעת נעילה לשפת הצמיג. נעילה בשיטה זאת הינה על הדופן החיצונית בלבד של הג'נט והצמיג, כאשר שפת הצמיג השניה ( הפנימית), נותרת ללא נעילה. ברוב המקרים אין בעיה , משום שהדופן הפגיעה היא כמעט תמיד הדופן החיצונית ולא הפנימית. כאשר כלי הרכב נוטה על צדו בשיפוע צד או בזמן סיבוב, עיקר הלחץ מופעל על הצד החיצוני של הגלגל, ושם יש צורך לקיבוע שפת הצמיג לג'נט – דבר שיאפשר נסיעה עם לחץ אויר נמוך (יתרון בשטח טכני) מבלי שהצמיג יזוז מהג'נט