הבושינגים של  SuperPro מיוצרים מתרכובת פוליאוריתן מקורית בעלת תכונות-חומר ייחודית. הפוליאוריתן של SuperPro מתבסס על אלסטומר (חומר שיש לו גם צמיגות גבוהה וגם גמישות גבוהה  (Elastomer. אשר מקנה למוצר הסופי עמידות יוצאת דופן ומפיק את מירב היתרונות שניתן למצוא בגומי ובפלסטיק גם יחד.

מהו החומר העדיף כשמדובר בבושינגים?

גומי

גומי עושה עבודה סבירה אבל יש לו חסרונות, כשהבולט ביניהם הוא אורך החיים של הבושינג. הגומי נדרש לעיוות הצורה בה הוא נמצא כדי לייצר תנועה. עובדה זאת בשילוב עם העובדה שלגומי יש ״זכרון צורני״ מוגבל (דבר המביא להישארות הצורה המעוותת באופן קבוע, וחוסר יכולת לחזור בדיוק לצורה המקורית), מביאה לשינויים תכופים בגיאומטריה של המתלה (דבר המתבטא בעצם בנסיעה ברכב שהמתלה שלו אינו מכוון). חסרון נוסף של מוצרי הגומי נעוץ בעובדה שלעתים אין אפשרות לרכוש רק בושינג ויש צורך לרכוש חלק שלם כדוגמת משולש או מוט הכולל בתוכו גם בושינגים מגומי. זה אולי חוסך עבודה אבל גורם לכך שתשלמו מחיר יקר עבור חלק שאינכם צריכים, ויהיה לפעמים באיכות נמוכה משל החלק המקורי, שעדיין תקין פרט לבושינגים.

פוליאוריטן של סופר פרו

היתרון בשימוש במוצרי ״אפטר מרקט״ (מוצרים המיוצרים ע״י חברות צד שלישי, חברות המייעדות את המוצרים שלהן ככאלה שיתקנו כשיפור בכלי הרכב) הוא שכל מוצר תוכנן מהבסיס כמוצר איכותי ללא התלות במגבלות התקציב של יצרן הרכב (שהרי אם יצרני הרכב היו משתמשים במוצרים הכי איכותיים שיש מכונית משפחתית בישראל הייתה עולה למעלה ממליון ש״ח).

הבושינגים של SuperPro מיוצרים תוך שימת דגש על פיתוח מוצרים בעלי איכות מעולה, שקטים, ובעלי אורך חיים עדיף על מוצרי גומי.

הבושינגים של SuperPro מיוצרים מפוליאוריטן ייחודי שפותח ע״י SuperPro במיוחד לשימוש בייצור בושינגים וחלקי מתלה אחרים. כתוצאה מכך אנו מקבלים מספר יתרונות על פני מוצרי גומי:

לבדיקת התאמה למכונית שלך אתה מוזמן להתקשר למחלקת המכירות שלנו 08-6677110 או לבדוק בקטלוג היצרן.